NAZWA SPRAWY:
Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu OGÓLNY OPIS: Nieruchomości stanowiące własność Gminy Kępno są zbywane w trybie przetargowym WYMAGANE DOKUMENTY: Aby uczestniczyć w przetargu należy spełnić warunki i złożyć stosowne zgłoszenie do udziału w przetargu, a także okazać dokumenty określone w ogłoszeniu o przetargu. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: Umowa kupna-sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zgodnie z ogłoszeniem o przetargu; Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami. OPŁATY: Przed przetargiem należy wpłacić wadium zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu o przetargu. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Brak TRYBY ODWOŁAWCZE: Skarga na czynności przetargowe – wnosi uczestnik przetargu do Burmistrza Miasta i Gminy Kępno w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego. PODSTAWA PRAWNA: 1) Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku. 2) Uchwała nr XXVI/166/2012 Rady Miejskiej w Kępnie z dnia 27 września 2012 roku w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania. 3) Kodeks cywilny.
z wyłączeniem przypadków określonych przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami.