Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu
OGÓLNY OPIS:
Nieruchomości stanowiące własność Gminy Kępno są zbywane w trybie przetargowym
z wyłączeniem przypadków określonych przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Aby uczestniczyć w przetargu należy spełnić warunki i złożyć stosowne zgłoszenie do udziału w przetargu, a także okazać dokumenty określone w ogłoszeniu o przetargu.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Umowa kupna-sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Zgodnie z ogłoszeniem o przetargu; Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami.
OPŁATY:
Przed przetargiem należy wpłacić wadium zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu o przetargu.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Brak
TRYBY ODWOŁAWCZE:
Skarga na czynności przetargowe – wnosi uczestnik przetargu do Burmistrza Miasta i Gminy Kępno w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wyniku przetargu pisemnego.
PODSTAWA PRAWNA:
1) Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku.
2) Uchwała nr XXVI/166/2012 Rady Miejskiej w Kępnie z dnia 27 września 2012 roku w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.
3) Kodeks cywilny.