NAZWA SPRAWY:
Dzierżawa/najem nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kępno WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek o wydzierżawienie gruntu wraz ze szczegółowym oznaczeniem nieruchomości. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: Odpowiedź pisemna o sposobie załatwienia sprawy, zaproszenie do podpisania umowy dzierżawy/ najmu. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Składanie wniosków - Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno Podpisywanie umów – Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami. OPŁATY: Bez opłat TERMIN ODPOWIEDZI: 30 dni od dnia złożenia wniosku TRYBY ODWOŁAWCZE: Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy UWAGI: W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. PODSTAWA PRAWNA: 1) Ustawa o gospodarce nieruchomościami. 2) Uchwała nr XXVI/166/2012 Rady Miejskiej w Kępnie z dnia 27 września 2012 roku 3) Kodeks Cywilny.
w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.