NAZWA SPRAWY:

Dzierżawa/najem nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kępno

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o wydzierżawienie gruntu wraz ze szczegółowym oznaczeniem nieruchomości.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Odpowiedź pisemna o sposobie załatwienia sprawy, zaproszenie do podpisania umowy dzierżawy/ najmu.

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Składanie wniosków - Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno

Podpisywanie umów – Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami.

 

OPŁATY:

Bez opłat

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

30 dni od dnia złożenia wniosku

 

TRYBY ODWOŁAWCZE:

Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy

 

UWAGI:

W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

 

PODSTAWA PRAWNA:

1) Ustawa o gospodarce nieruchomościami.

2) Uchwała nr XXVI/166/2012 Rady Miejskiej w Kępnie z dnia 27 września 2012 roku
w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.

3) Kodeks Cywilny.