NAZWA SPRAWY:
Dzierżawa/najem nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kępno
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o wydzierżawienie gruntu wraz ze szczegółowym oznaczeniem nieruchomości.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Odpowiedź pisemna o sposobie załatwienia sprawy, zaproszenie do podpisania umowy dzierżawy/ najmu.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Składanie wniosków - Punkt Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno
Podpisywanie umów – Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami.
OPŁATY:
Bez opłat
TERMIN ODPOWIEDZI:
30 dni od dnia złożenia wniosku
TRYBY ODWOŁAWCZE:
Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy
UWAGI:
W przypadku braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
PODSTAWA PRAWNA:
1) Ustawa o gospodarce nieruchomościami.
2) Uchwała nr XXVI/166/2012 Rady Miejskiej w Kępnie z dnia 27 września 2012 roku
w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.
3) Kodeks Cywilny.