Informacja o zakończeniu kontroli w Wydziale Administracji i Spraw Społecznych
KONTROLA WEWNĘTRZNA NR : KW.1712.8.2011
Podmiot kontrolujący : Samodzielne stanowisko do spraw kontroli wewnętrznej (KW)
Podmiot kontrolowany : Wydział Administracji i Spraw Społecznych Urzędu Miasta
i Gminy w Kępnie
Termin rozpoczęcia kontroli : 11.04.2011 r.
Termin zakończenia kontroli : 20.04.2011 r.
Rodzaj kontroli :
doraźna
Zakres ( temat ) kontroli:
Przestrzeganie - w okresie od 1 września 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r.- postanowień Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie , ustalonego Zarządzeniem nr 50/2009 Burmistrza Miasta i Gminy Kępno z dnia 16 czerwca 2009 r. – w szczególności w odniesieniu do wysokości wynagrodzeń zasadniczych i dodatków funkcyjnych.
Wyniki zakończonej kontroli:
Protokół kontroli z dnia 21 kwietnia 2011 r.
Wystąpienie pokontrolne z dnia 29 kwietnia 2011 r..
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Urbański |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Urbański |
Data wprowadzenia: | 2011-05-05 02:12:39 |
Opublikował: | Wojciech Urbański |
Data publikacji: | 2011-05-05 02:14:50 |
Ostatnia zmiana: | 2011-05-05 02:16:07 |
Ilość wyświetleń: | 1998 |