Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej
Symbol:
5310
- osoba fizyczna, - jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej Opłaty: - opłata skarbowa za pełnomocnictwo 17 zł. Organizator imprezy masowej, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy składa wniosek o wydanie zezwolenia. Burmistrz Miasta i Gminy Kępno wydaje zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej. Tryb odwoławczy: Wniesienie odwołania nie wstrzymuje jej wykonania które powinny zawierać informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu (terenu) oraz o przewidywanych zagrożeniach. UWAGA! Opinie w/w organów należy dostarczyć nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
Wydział:
Komunikacji Społecznej
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
- osoba prawna,
- opłata skarbowa za wydanie zezwolenia wynosi 82 zł (w momencie złożenia wniosku),
Termin odpowiedzi:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu w terminie 14 dni od daty wydania zezwolenia lub odmowy wydania zezwolenia.
Uwagi:
Brak
Wymagane wnioski i dokumenty:
- oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie masowej, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji,
-oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
-oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
- informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów;
- liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej
- przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego
- liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej
- osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jego dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia
- sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej – w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka
- zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk
- odpłatności za wstęp na imprezę (w przypadku, gdy wstęp na imprezę jest odpłatny organizator jest obowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom w niej uczestniczącym – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 marca 2010r.DZ.U.2010.54.323).
- Komendanta Powiatowego Policji
- Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
- Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | administrator |
Data wprowadzenia: | 2003-05-15 14:00:00 |
Opublikował: | administrator |
Data publikacji: | 1970-01-01 01:00:00 |
Ostatnia zmiana: | 2020-08-14 17:13:53 |
Ilość wyświetleń: | 3398 |