Opłata od posiadania psów wnioski w sprawie ulg (umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty)
Opłata od posiadania psów - wnioski w sprawie ulg (umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty)
Symbol:
3138
Wydział:
Wydział Finansowo-Budżetowy.
Podstawa prawna:
Art. 67a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r. poz. 2651 z późn. zm.).
Opłaty:
Nie pobiera się.
Termin odpowiedzi:
1 miesiąc.
Jednostka odpowiadająca:
Inspektor d/s wymiaru podatków i opłat.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Punkcie Obsługi Interesanta). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy Ordynacja podatkowa).
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Punkcie Obsługi Interesanta organu prowadzącego sprawę.
Dokumenty:
1.1. Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub
1.2. Wniosek o odroczenie zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę lub
1.3. Wniosek o umorzenie w całości lub w części zaległości podatkowej lub
1.4. Wniosek o rozłożenie zapłaty podatku na raty lub
1.5. Wniosek o rozłożenie na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę.
Wniosek zależy od ulgi z jakiej chce podatnik skorzystać.
2. Informacja o stanie majątkowym i sytuacji finansowej podatnika wnioskującego o udzielenie ulgi w spłacie należności podatkowych.
Załączniki:
- zaświadczenie o dochodach obojga małżonków i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym,
- kopie odcinków emerytur lub rent,
- zaświadczenie o pobieranych świadczeniach z opieki społecznej,
- zaświadczenie o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego oraz kopia dowodu pobieranego zasiłku lub oświadczenie o niezarejestrowaniu w Urzędzie Pracy,
- potwierdzenie ewentualnych kosztów leczenia (wypisy ze szpitala, kopie faktur/dowodów zapłaty za leki itp.),
- potwierdzenie wydatków ponoszonych na naukę (kopie faktur/dowodów zapłaty itp.),
- udokumentowane wydatki ponoszone na utrzymanie gospodarstw domowych (kopie faktur/dowodów zapłaty za czynsz, energię elektryczną, gaz, telewizję, Internet, telefon, kredyty/pożyczki i inne),
- kopia umów kredytów bankowych i/lub umów pożyczek wraz z aktualnymi harmonogramami spłat,
- inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | administrator |
Data wprowadzenia: | 2003-05-15 14:00:00 |
Opublikował: | administrator |
Data publikacji: | 1970-01-01 01:00:00 |
Ostatnia zmiana: | 2023-05-09 14:55:46 |
Ilość wyświetleń: | 5692 |